10 Ağustos 2017 Perşembe

Biota 59 Elements Kozmetik Ürünlerim

Geçtiğimiz günlerde Biota 59 Elements markasının özellikle aşağıda bulunan fotoğrafta yer alan "Shimmering" yazan aydınlatıcı ürününü çok severek kullandığımı belirtmiştim. Tamamladığım makyajın üzerine elmacık kemiklerime doğru bu aydınlatıcıyı kullanıyorum. Bu şekilde makyajım daha ferah ve parlak bir görünüm kazanıyor. Görünüm olarak çok abartı kullanmamak adına küçük küçük alıyor ve minik dokunuşlar ile yüzüme uygulama yapıyorum.
Geçen süre zarfında "Olive Volume Mascara, Daily Hydrating Nem Maske, Waterproof Göz Kalemi, Mastic 200ml. yeşil kutu kolonya ve Intense Color oje'yi" kullandım.
Sırayla deneyimlerime bakacak olursak; Mastic Kolonya ile başlamak istiyorum. Kokusu bir an damla sakızını anımsatabiliyor. İlk önce kokusunu sevemedim. Bir, iki kullanmaya başladıktan sonra hoşuma gitti; ama bu seferde kullandıktan sonra elimde hafif oranda "yapış yapış" gibi bir his kaldı.
Elim için kolonyayı sürdükten sonra boyun kısmına da bir iki damla sürmek üzere dokundum bu seferde hafif bir yanma hissi hissettim. Bu yüzden kolonyayı sevemedim; ama daha önce yine aynı markanın üzerinde "Tulip" yazan mor renkte olan kolonyasını denedim. Bu deneyimimin tam aksine mor renkli şişeyi çok beğendim. Kokusu çok hoştu ve belirttiğim küçük sorunları yaşamadım.
Gelelim 02 Indigo Blue göz kalemine, yapı itibari ile kalem çok rahat sürülüyor. Gayet yumuşak. Kalemin diğer tarafında (uc kısmında) yer alan sünger kalemi dağıtmaya yardımcı oluyor. Renk güzel. Kalem suya dayanıklı ve kolay kolay çıkmıyor.
Makyajımı temizleme sırasında biraz sorun yaşıyorum onun dışında güzel bir ürün.
Zaten genel olarak göz kalemlerinin en zor yanı makyaj sonrası temizlik kısmı oluyor.
Bu yüzden dikkatli olmak gerekir. "Olive Volume Maskara" beklentimi karşıladı. Fırçası orta büyüklükte. Yağlı bir maskara. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sevdim.
Nem maskesinin kullanım şeklinde haftada iki gün kalın bir tabaka halinde temizlenmiş cildinize sürün 5dk bekleyin ve su ile arındırın diye yazıyor.
İkinci denememi gerçekleştirdim.
Çok büyük bir değişim hissetmedim.
Belki de farklı sonuçlar için daha fazla zamana ihtiyacım var.
Nem maskesi ile ilgili izlenimim şu oldu.
Uygulama yaptıktan sonra cildim yumuşacıktı; ama anlık bir süreç gibi oldu. Tabiki cilt bakımı sadece bir ürünle tamamlanacak bir süreç değil bunu biliyorum. Cildi tamamlayan birçok döngü ve zincir var. Örneğin her gün düzenli temizleme, nemlendirme vb... Genel olarak bu bakım süreçlerini kendim yapıyor ve elimden geldiğince aksatmamaya çalışıyorum; ama bu ürünü bitirene kadar devam edeceğim. Kararlı olmak ve düzgün kullanım önemlidir diye düşünüyorum. Genel olarak markanın ürünlerini seviyorum. Yazımın başında da belirttiğim gibi aydınlatıcı ürün favorim oldu. Ojeyi de sevdim.
Denemelere devam bakalım :))
Instagram:
@leman_tatli