4 Ocak 2016 Pazartesi

CLC Cristality ürün yorumu

Herkese selam...
İşte yeni yılın ilk yazısı.
CLC Cristality göz çevresi kremden bahsetmiştim. İnanın bu ürünü çok merak ediyordum. Instagramda çok kullanan gördüm. İkili fotoğraflar gösteriliyor. Öncesi sonrası diye... Vayyy diyordum...
Gelelim kullanım sonrası sonuçlarına;
Küçük bir miktar alıp özellikle kaz ayağı denilen bölgeye ve göz altı torbasının olduğu yerlere uyguladım. Sanki yumurtanın beyazını sürmüş gibi hafif bir gerginlik hissettim. Göz çevremde şuan için bir kırışıklık yok. O yüzden açıkcası inanılmaz bir değişim görmedim. Sonra aynı kremi anneme uyguladık. O da aynı şekilde göz çevresinde hafif bir gerilme hissettiğini söyledi. Düzenli ve uzun süre kullanım ile sonuç nasıl olur bilemiyorum. 
Bilgilerinize...
Yeni yılın ilk yazısı oldu.
2016 mutluluk ve huzur getirsin bizlere.
Instagram: LEMAN_TATLI